loading...
M.H.M
محمد حسین ممقانیان بازدید : 9 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

*

می خوام دنیا نباشه / اگه اس اس نباشه
می خوام فوتبال نباشه / اگه اس اس نباشه
می خوام این لیگ نباشه / اگه اس اس نباشه
نباشه هر کی می خواد / تیم اس اس نباشه

*

*

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام !

*

*

پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه / زمین و پاک میکنن میگه هوا بارونیه !!!
*
*
دربی منتظر مـــاست بیــا تــا برویـــم / اشک لنگی به راست بیا تا برویم
جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم / تیم عبدی جوون سوراخه بیا تا برویم !

*

*

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟
پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه می کنه، می گه والا من بیشتر از
صد سال نمی تونم پیشگویی کنم !!!

*

*

آبی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق می ورزم که استقلالیم
آسمان گفتا ز قرمز خالیم/گر سرم را از تنم سازی جدا/باز می گویم که استقلالیم . . .

*

*

این اس اس منه / دوسش دارم خیلی زیاد
قهرمانی بهش میاد/ دسش دارم خیلی زیاد

*

*

.این روزها همه پرسپولیس رو گل باران میکنند ! شما چطور !!؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شمه علاقه مندکدام تیم هستید
    بهترین بازیکن
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 375